Salarisadministratie en personeelsadvies van hoog niveau

Salarisadministratie en personeelsadvies

Personeel neemt u werk uit handen, maar er komt ook weer heel wat werk voor terug. De salarisadministratie is een vak apart. Afdracht van premies en verzekeringen, het is eigenlijk voer voor specialisten. Overigens speelt ook op dit vlak meer dan alleen het financiële aspect. Salariëring en duidelijke afspraken hebben tevens effect op de kwaliteit van uw organisatie. Onze specialisten beschikken over een brede expertise.

Het verzorgen van uw loonadministratie

Wij kunnen u alle zorg uit handen nemen en de gehele loonadministratie voor u verzorgen. Periodiek ontvangt u van ons digitaal de loonstroken voor uw medewerkers. Vanzelfsprekend verzorgen wij de aangiften, voor een juiste periodieke afdracht van belastingen en premies. 

Online dienstverlening: zelf (een deel) uw loonadministratie (in)voeren, met NMBRS

Voor uw salarisadministratie werkt Kester & Partners Accountancy met het online salaris- en personeelssysteem NMBRS. Hiermee bieden we u maximale flexibiliteit.  Desgewenst kunt u zelf salarismutaties en nieuwe medewerkers via een beveiligde verbinding invoeren in het programma. De specialisten van Kester & Partners Accountancy verzorgen dan de verwerking van de ‘loon-run’.

Wij bieden ook een variant waarbij u zelf de gehele loonadministratie voert en verwerkt. Indien gewenst kunnen onze medewerkers u hierbij ondersteuning bieden en eventueel tijdelijk werkzaamheden van u overnemen. 

HRM dienstverlening met NMBRS

Met behulp van NMBRS bieden we ook HRM-dienstverlening aan. U kunt verlof- en verzuimregistraties bijhouden, een digitaal dossier opbouwen en uw medewerker online toegang gegeven tot zijn of haar salaris- en personeelsdocumenten.

Personeelsadvies

Arbeidsrecht en HRM zijn vakgebieden die volop in beweging zijn. Kester & Partners Accountancy beschikt over veel expertise op dit vlak. Wij ondersteunen u graag bij alle vraagstukken op het gebied van arbeidsvoorwaarden, personeelsontwikkeling, arbeidsrecht, verzuimmanagement en hieraan gerelateerde onderwerpen. Door samenwerking met diverse specialisten op deze brede vakgebieden kunnen wij hierin uitgebreid ondersteunen.

Laat subsidies voor uw personeel niet lopen

Naar aanleiding van de introductie van de nieuwe Regeling Praktijkleren hebben wij als loon/HRM afdeling samen met onze subsidie- afdeling een fijnmazig vangnet gemaakt waarmee subsidie, kortingen, vrijstellingen, bonussen, compensatieregelingen, cursusvergoedingen etc. etc. met betrekking tot uw personeel u niet meer gemakkelijk kunnen ontgaan.