Administratie van hoog niveau

Een heldere administratie is het fundament voor financieel verantwoord ondernemen. Het liefst moet het zo eenvoudig mogelijk zijn om cijfers in te voeren. En uiteraard moeten alle gegevens er duidelijk en overzichtelijk uit zijn te destilleren. Kester & Partners Accountancy kan op diverse manieren waarde aan uw administratie toevoegen. 

Administratie opzetten en inrichten

Juist bij deze eerste stap merkt u dat de specialisten van Kester & Partners Accountancy jarenlange ervaring hebben. Op basis daarvan kunnen wij inschatten hoe een administratie zich zal ontwikkelen. Zodoende kunnen wij een ‘administratie op de groei’ neerzetten en daar heeft u tot in lengte van jaren profijt van. 

Cijfers invoeren door onze medewerkers

De ene ondernemer heeft meer plezier in en tijd voor de dagelijkse administratie dan de ander. U kunt er bij Kester & Partners Accountancy voor kiezen om inkomsten en uitgaven door onze medewerkers te laten inboeken. Wij doen dit graag snel en accuraat voor u, zodat u zich kunt richten op uw onderneming. 

Online dienstverlening: cijfers zelf invoeren, met AFAS Profit

Kester & Partners Accountancy werkt al vele jaren met het boekhoudprogramma  AFAS Profit Small Business. Hiermee kunt u zelf, als u dat wilt, uw administratie online voeren. Wij zorgen voor een optimale begeleiding en ondersteuning. En kunt of wilt u het op enig moment zelf (tijdelijk) niet meer zelf de administratie verwerken, dan kunnen wij het naadloos van u overnemen. Meer weten? Klik hier, vraag het uw relatiebeheerder of stuur een e-mail.

Begeleiden administraties

Wanneer u geen gebruik maakt van AFAS Profit, kunnen wij u ook begeleiden met het voeren van uw administratie. Binnen ons kantoor is namelijk voldoende kennis van andere gangbare softwarepakketten aanwezig. 

Tussentijdse rapportages

Betrouwbare tussentijdse rapportages worden voor ondernemers en hun financiers van steeds groter belang. Wij kunnen deze periodiek voor u verzorgen. Daarnaast kunnen wij u ondersteunen en adviseren bij de opzet van een intern systeem voor tussentijdse rapportages. In deze rapportages worden de begroting, de realisatie en de verwachtingen voor de komende periodes weergegeven. Ook wordt de rapportage voorzien van relevante financiële en niet-financiële indicatoren.  

Jaarrekening samenstellen

Uit uw administratie volgt jaarlijks het samenstellen van de jaarrekening. De accountants van Kester & Partners Accountancy verzorgen dit voor u. U sluit het jaar af met een jaarrekening, voorzien van een samenstellingsverklaring. Tevens verzorgen wij de diverse belastingaangiftes voor u en uw bedrijf. Meer hierover vindt u onder accountancy.